Известие

Collapse
No announcement yet.

загрява,а не охлажда

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
    Ами антифриза (хубавия) завира при около над 105гр. А да стигнеш 120 градуса се получава прегряване, възможно е вече да се случат много неща и все са свързани с главата и гарнитурата. Но трябва да се оправи и вклщчването на вентилатора първо и тогава ако продължи да загрява отиваме към главата
    Беко-то наприме може и на 105 да кипва. Хубавите антифризи имат точка на кипене над 160 градуса! Paraflu е на 108 градуса. Аз наливам SWAG с Boiling point >160 C
    Last edited by oem; d.m.y г., 15:34.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Беко-то наприме може и на 105 да кипва. Хубавите антифризи имат точка на кипене над 160 градуса!
      Ама концентрат

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        Ама концентрат
        Ми да. Аз концентрат наливам. Вода вътре не сипвам.

        Ако ще и на 120 градуса да работи. Боли ме онова
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ми да. Аз концентрат наливам. Вода вътре не сипвам.

          Ако ще и на 120 градуса да работи. Боли ме онова
          Братле, ама разширенията на метала при 100 градуса са едни, при 120 градуса - други. Сам си прави вече изводите

          Comment


          • #20
            Концентрата няма свойствата на антифриз Концентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум

            Младежо, направо се изкушавам да ти изтрия мнението като ПЪЛНИ глупости! Това чете ли го някъде? или ей така си го измисли!
            Ако на бутилката пише -60, означава че без разреждане няма да замръзне при -60. След което дават съотношения за разреждане напр. 1:1, 1:2 и т.н.

            Май нещо не ги поназнайвате нещата и е добре първо да прочетете, па после да пишете...
            Last edited by spe4elist; d.m.y г., 15:08. Основание: НЕВЯРНА информация
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              Микроскопични са. Проблема при прегряването идва когато кипне охладителната течност и направи много високо налягане в двигателя м/у блока и главата. Тогава се получават изкривяванията.

              На Уното ми сега ще ти кажа.

              Прегрявал съм го 2 пъти. Аз на таблото там нямам уред за температура, а само една лампа. Хвърля антифриза през капачката на казанчето, но не кипии не състи, само пуши. Втория път смених само гарнитурата на главата. Нямаше изкривено или пукнато. Тогава смених и водния радиатор защото се оказа, че е задръстен и нямаше добра циркулация и от там ми идваше прегряването.

              Ако караш с вода или с лош антифриз на 120 градуса ще пробие гарнитура и ще напълниш цилиндрите със сигурност.

              Всъщност не съм много убеден кога точно ще стане това дали на 120 дали на 100 или на 130. Но знам, че с вода и с лош антифриз е много по-вероятно да стане белята от колкото с нещо качествено.
              Last edited by oem; d.m.y г., 11:16.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Концентрата няма свойствата на антифриз Концентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум
                Имах предвид, че не го разреждам. И самия антифриз седи като тънко масло. Мазен и тежък. Знаеш за какво говоря. Виждал си хубави антифризи със сигурност
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Концентрата няма свойствата на антифриз Концентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум
                  Ми мой ти замръзне и на -20 ако е някй ментак!!!!!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    На всеки концетрат си му дават температура! И си пише, свойствата му не се променят от - 35 да речем до +110.

                    Всеки качествен антифриз трябва да се държи стабилно на 110 градуса и да кипва на над 140 поне.

                    И това, че мотора загрял лятото на 100 градуса ама изобщо не го тревожи това. Стига системата да е изправна и да си пуска перка... и както вече се обсъждаше в друга темя мисля, по индикатора в купето не може да се разбере на колко градуса е. Мерено е и е доказано, че повече от 100 градуса дефакто не вдига.

                    Вски автомобил като го оставиш да работи на място ги двига 100-те градуса. Нищо тревожно.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 11:32.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Оеm, стига замерва с изречения, че не знам откъде да започна. Карайки си на 120гр. с какъвто и антифриз да си все тая - главата я брой крива, тази температура не е нормална. А концентрат в колата НЕ СЕ СЛАГА! Разрежда се се с вода. Как да ти го обясня, че само концентрата няма свойства, все едно част от формулата липсва. Това с градусите на етикета си е чист антифриз.

                      Няма да ти трия мненията, всички ще ти се смеем...
                      Last edited by spe4elist; d.m.y г., 15:16. Основание: .
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Оставете Oem.
                        Аз съм виждал двигател с влезнал антифриз в цилиндрите. Гледката беше биели с някакви разтопени топки в/у тях. Освен това компа следи температурата и спира да подава газ, колкото и да натискаш педала на газта, ако колата е загряла. Така, че тук ми намирисва на дефектен датчик

                        Comment


                        • #27
                          Ето описанието на един бг концентрат на български.
                          http://www.prista-oil.com/technical/...ad&pid=88&l=bg
                          "не се препоръчва използването на смеси с по-висока от 70% концентрация на PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE във вода. Максималната защита срещу замръзване е до около -69°с, която се получава при смесването на 68% PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE с вода."
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                            Оставете Oem.
                            Аз съм виждал двигател с влезнал антифриз в цилиндрите. Гледката беше биели с някакви разтопени топки в/у тях. Освен това компа следи температурата и спира да подава газ, колкото и да натискаш педала на газта, ако колата е загряла. Така, че тук ми намирисва на дефектен датчик
                            Какво да ме оставят я кажи? И я кажи кога точно спира подаването на гориво бе всезнайко? Може да ти намирисва нешо друго... ти знаеш ли как работи цялаа система с охралждането, че ти намирисва на датчик... пфффф аман. Не знаеш още какви свеши да си слагаш... айде да не говоря, че пак ще ме погне някой модер.

                            А относо антифриза. На моя си пише готов за употреба концентрат -35 до 110 градуса. Като може да се разрежда до 50% с дестилирана вода. От концентрат до концентрат разлика много.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:17.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Ето описанието на един бг концентрат на български.
                              http://www.prista-oil.com/technical/...ad&pid=88&l=bg
                              "не се препоръчва използването на смеси с по-висока от 70% концентрация на PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE във вода. Максималната защита срещу замръзване е до около -69°с, която се получава при смесването на 68% PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE с вода."
                              Значи изкаш да ми кажеш, че ако си източа системата и си налея само от този кнцентрат, съм се прецакал а!!!!
                              ПЪЛНА ГЛУПОСТ
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Аз всичките си коли съм ги карал само с концентрат. Включително и Алфата като дойде от Италия беше само с концентрат. Гъсто като моторно масло. Не съм замръзвал до сега пък не знам. И го няма и това бялото отлагане по системата приличащо на варовик.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X