Първоначално публикувано от Stranger65
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
загрява,а не охлажда
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by oem; d.m.y г., 15:34.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеБеко-то наприме може и на 105 да кипва. Хубавите антифризи имат точка на кипене над 160 градуса!
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеАма концентрат
Ако ще и на 120 градуса да работи. Боли ме оноваDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМи да. Аз концентрат наливам. Вода вътре не сипвам.
Ако ще и на 120 градуса да работи. Боли ме онова
Comment
-
Концентрата няма свойствата на антифризКонцентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е
Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум
Младежо, направо се изкушавам да ти изтрия мнението като ПЪЛНИ глупости! Това чете ли го някъде? или ей така си го измисли!
Ако на бутилката пише -60, означава че без разреждане няма да замръзне при -60. След което дават съотношения за разреждане напр. 1:1, 1:2 и т.н.
Май нещо не ги поназнайвате нещата и е добре първо да прочетете, па после да пишете...sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Микроскопични са. Проблема при прегряването идва когато кипне охладителната течност и направи много високо налягане в двигателя м/у блока и главата. Тогава се получават изкривяванията.
На Уното ми сега ще ти кажа.
Прегрявал съм го 2 пъти. Аз на таблото там нямам уред за температура, а само една лампа. Хвърля антифриза през капачката на казанчето, но не кипии не състи, само пуши. Втория път смених само гарнитурата на главата. Нямаше изкривено или пукнато. Тогава смених и водния радиатор защото се оказа, че е задръстен и нямаше добра циркулация и от там ми идваше прегряването.
Ако караш с вода или с лош антифриз на 120 градуса ще пробие гарнитура и ще напълниш цилиндрите със сигурност.
Всъщност не съм много убеден кога точно ще стане това дали на 120 дали на 100 или на 130. Но знам, че с вода и с лош антифриз е много по-вероятно да стане белята от колкото с нещо качествено.Last edited by oem; d.m.y г., 11:16.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеКонцентрата няма свойствата на антифризКонцентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е
Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеКонцентрата няма свойствата на антифризКонцентрат без вода може да ти замръзне и на -30. Затова на концентрат градуси не се дават. Ако пише на бутилката примерно конц. на -60, то това си е конц.+вода,т.е. никакъв концентрат не е
Да ги поназнайваме нещата, все пак сме АR форум
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
На всеки концетрат си му дават температура! И си пише, свойствата му не се променят от - 35 да речем до +110.
Всеки качествен антифриз трябва да се държи стабилно на 110 градуса и да кипва на над 140 поне.
И това, че мотора загрял лятото на 100 градуса ама изобщо не го тревожи това. Стига системата да е изправна и да си пуска перка... и както вече се обсъждаше в друга темя мисля, по индикатора в купето не може да се разбере на колко градуса е. Мерено е и е доказано, че повече от 100 градуса дефакто не вдига.
Вски автомобил като го оставиш да работи на място ги двига 100-те градуса. Нищо тревожно.Last edited by oem; d.m.y г., 11:32.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Оеm, стига замерва с изречения, че не знам откъде да започна. Карайки си на 120гр. с какъвто и антифриз да си все тая - главата я брой крива, тази температура не е нормална. А концентрат в колата НЕ СЕ СЛАГА! Разрежда се се с вода. Как да ти го обясня, че само концентрата няма свойства, все едно част от формулата липсва. Това с градусите на етикета си е чист антифриз.
Няма да ти трия мненията, всички ще ти се смеем...sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Ето описанието на един бг концентрат на български.
http://www.prista-oil.com/technical/...ad&pid=88&l=bg
"не се препоръчва използването на смеси с по-висока от 70% концентрация на PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE във вода. Максималната защита срещу замръзване е до около -69°с, която се получава при смесването на 68% PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE с вода."sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеОставете Oem.
Аз съм виждал двигател с влезнал антифриз в цилиндрите. Гледката беше биели с някакви разтопени топки в/у тях. Освен това компа следи температурата и спира да подава газ, колкото и да натискаш педала на газта, ако колата е загряла. Така, че тук ми намирисва на дефектен датчик
А относо антифриза. На моя си пише готов за употреба концентрат -35 до 110 градуса. Като може да се разрежда до 50% с дестилирана вода. От концентрат до концентрат разлика много.Last edited by oem; d.m.y г., 14:17.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеЕто описанието на един бг концентрат на български.
http://www.prista-oil.com/technical/...ad&pid=88&l=bg
"не се препоръчва използването на смеси с по-висока от 70% концентрация на PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE във вода. Максималната защита срещу замръзване е до около -69°с, която се получава при смесването на 68% PRISTA® ANTIFREEZE LONG LIFE с вода."
ПЪЛНА ГЛУПОСТsigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Аз всичките си коли съм ги карал само с концентрат. Включително и Алфата като дойде от Италия беше само с концентрат. Гъсто като моторно масло. Не съм замръзвал до сега пък не знам. И го няма и това бялото отлагане по системата приличащо на варовик.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment